Monday, September 7, 2015

SIERPIEŃ W ZDJĘCIACH!


Tak wiem, spóźniłam się trochę z tym postem, ale chyba lepiej późno niż wcale, prawda? Mam nadzieję, że nie zanudzę Was moimi kadrami i że z przyjemnością będzie Wam się je oglądało. Nie wiem jak Wy, ale jestem uzależniona od robienia zdjęć telefonem i fotografuję dosłownie wszystko. Zdjęcia te wydają mi się takie "prawdziwe". Nawet nie wiecie jaką radość sprawia mi oglądanie wywołanych ujęć, nawet tych nie najlepszej jakości. Bez zbędnego przedłużania, miłego oglądania!






 



  










Tak wiem, ciągle Turcja i Turcja, ale mam przeogromny sentyment do tych zdjęć i po prostu podobają mi się. We wrześniu niestety już nie będziecie mogli nacieszyć oka takimi widokami, ale postaram się uchwycić jakieś ciekawe momenty.

Do następnego!

No comments :

Post a Comment

Wszystkie komentarze czytam!