Thursday, January 7, 2016

LACY BRALET



Jako estetka oraz zwolenniczka minimalizmu, nie potrafię przejść obojętnie obok delikatnych i koronkowych materiałów. Ostatnio na wszelkich stronkach typu Tumblr, Instagram, aż roi się od według mnie prostych, ale mających swój urok braletów.


Oczywiście jak już wspomniałam, mnie również objęła obsesja na ich punkcie i skusiłam się na zakup swojego modelu. W H&M znalazłam zestaw dwóch braletów (czarny i biały) w cenie 59,90zł- stosunkowo niskiej, przeglądając asortyment konkurencji.  Piękno drzemie w prostocie. Według mnie biustonosz ten najlepiej komponuje się z równie minimalistycznymi t-shirtami, w szczególności białymi, opuszczonymi na jedno ramię. Jak mówiłam, swój model znalazłam w H&M i śmiało mogę je Wam polecić, ze względu na satysfakcjonującą mnie jakość i wykonanie. Lana Nguyen (projektantka), w której ofercie znajdziecie naprawdę gustowną bieliznę, również posiada je w swoim asortymencie!  



Piękno stylu i harmonia, i elegancja, i rytm, wynikają z prostoty. - Platon


Post krótki, ale według mnie treściwy i w stu procentach odzwierciedlający moje poczucie mody i estetyki. Minimalistycznie, ale z klasą! Do następnego! 



No comments :

Post a Comment

Wszystkie komentarze czytam!